Reklamační řád
Klient má právo reklamovat poskytované úklidové služby, pokud nebyly provedeny v dohodnutém rozsahu nebo kvalitě. Naším cílem je vždy maximální spokojenost zákazníka.
Jak podat reklamaci:
- Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 24 hodin od dokončení úklidu.
- Reklamaci zašlete e-mailem na adresu info@ecouklidy.cz nebo prostřednictvím formuláře na webu.
- Uveďte číslo objednávky, stručný popis problému a ideálně přiložte fotografie nedostatků.
Jak reklamace řešíme:
- Vaši reklamaci zaregistrujeme a odpovíme vám nejpozději do 48 hodin.
- Reklamaci vyřešíme do 5 pracovních dnů.
- V případě oprávněné reklamace nabízíme zdarma opravu úklidu, slevu z ceny služby nebo vrácení části peněz.
Kdy reklamaci nelze uznat:
- Pokud nedostatky nebyly nahlášeny do 24 hodin,
- pokud byly závady způsobeny třetí stranou po provedení úklidu,
- pokud služba nebyla dokončena kvůli překážkám na straně klienta (např. nepřístupný prostor, vypnutá voda/elektřina).
Ochrana osobních údajů (GDPR)
Správce údajů:
EcoUklidy.cz, Bohdalecká 1460/8, Praha 10
E-mail: info@ecouklidy.cz
Jaké údaje zpracováváme:
- Jméno a příjmení
- Adresa
- Telefonní číslo
- E-mailová adresa
- Platební údaje
- Historie objednávek
Proč údaje zpracováváme:
- Abychom mohli zpracovat vaši objednávku a poskytnout služby,
- pro komunikaci se zákazníkem (např. potvrzení objednávky),
- pro splnění účetních a daňových povinností,
- pro zasílání obchodních sdělení (jen pokud k tomu dáte souhlas).
Jak dlouho údaje uchováváme:
- Po dobu plnění smlouvy a 5 let po jejím ukončení,
- u marketingových účelů do odvolání souhlasu.
Vaše práva:
- právo na přístup k osobním údajům,
- právo na opravu nebo výmaz údajů,
- právo na omezení zpracování,
- právo vznést námitku proti zpracování,
- právo na přenositelnost údajů,
- právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Dozorový úřad:
Úřad pro ochranu osobních údajů, www.uoou.cz